I fönstret lyser solen, och du är nästan vaken.

Använder varenda minut den här veckan för att hinna med. Jag målar, målar och målar och förhoppningsvis så står jag på Stockholms station om precis en vecka med några målningar under armen och med ett trött men stort leende.
Nu under våren kommer jag att få visa några av mina målningar på Restaurang Gotland i Stockholm vilket känns fantastiskt roligt.
Så fram tills dess blir det ateljéhäng, musik och palering.
Gillar känslan som fyller mig och studerar den intresserat. När allt jag borde känna är stress och då min kropp i vanliga fall borde gett upp för länge sen tar mina lungor istället djupa andetag som fyller mig med skratt och glada tankar. det känns fint. Jag gillar det här.

 
Abibabo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0