Låta tankarna vandra.

Idag är en sådan där dag då man vaknar upp och allt är fint men inget stämmer. Kroppen stämmer inte. Den skriker och drar i mig och vad jag än gör så skriker den tillbaka att jag gör fel. Det finns sådana dagar. Då är det bara till att hänga med så gott man kan, trösta sig med att se solens gång på himlavalvet i vackra skogar och lägga sig på golvet i ateljén och studera takets sprickor och spikhål. ( Varför det finns spikhål i taket i så stort antal tåls ju att fundera på bara det.)
 
Idag ska jag skriva klart en presentation till ett skapandeskola-projekt som tar sin början imorgon. Det får nog bli punkt där sen. Får låta min kopp tjura klart och hoppas på att den kommit på bättre tankar till morgondagen.
 
Abibabo.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Idag var det min hjärna som tjurade ihop. Inget fel men plötsligt ändå allt. Nej man blir inte alltid klok :) Låter ändå mysigt att få vara i den där ateljén :)

Svar: nä man blir verkligen inte klok. Men men, antar att det är som det är emellanåt. ^^ Hoppas att även din hjärna slutade tjura sen, precis som min. :)
Solprinsens syster

2013-01-16 @ 15:57:22
URL: http://eeelins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0