One night in Bangkok



 
På onsdag kommer min kära vän hem från Bangkok. Jag saknar både henne och Bangkok just nu väldigt mycket. Jag sitter nu med en kopp te och tittar ut i sverigenatten men ler då jag tänker på att man snart säkerligen kan få åka ut på äventyr igen. Gillar det där med äventyr, precis lika mycket som jag gillar hemma. Förr trodde jag att jag endast var äventyrsmänniska och kunde resa och fara till världens ände och att hemmet fanns någonstans i resväskan eller i hjärtgropen, kanske där också längtan efter nya vyer fanns. Men ordet hemma, det har verkligen blivit något jag har funderat på under en längre tid nu. Och jag vet inte mer om begreppet nu än när jag började fundera mer än att det är hemskt viktigt och otroligt skönt när man väl hittar hem.
 
Abibabo.

Kommentarer
Postat av: adam

häftigt värre! Bilderna är vajert du!

Svar: Tack så mycket! Ja det var riktigt häfftigt!
Solprinsens syster

2013-05-10 @ 19:58:31
URL: http://adampetrini.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0