Håhåjaja och ajabaja

 

 
Två hektiska dagar med körande hit och dit och springade hit och dit med häfftpistol, målning och ståltråd i högsta hugg. Imorgon kommer kungen och drottningen på besök till våra trakter och jag visar upp en av mina målningar på en utställning som nu gjorts inför deras besök. Håhåjaja säger jag och viftar lite världsvant med händerna. Med andra ord ser jag allmänt tötnig ut men tycker givetvis att det är himlans roligt.

Annars så ägnar jag tiden år att få utskällningar av gubbjävlar som beter sig som femåringar och utbrister saker som " varför kan ni inte visa något normalt och sådant som jag tycker är vackert" och " det där har du ju fått lära dig att säga på någon jävla konstskola". Människor är fina grejer det ibland. Så det ägnar jag mig som sagt åt samt andra små irriterade grejer som gör så att jag nervöst springer omkring och kliar på mina eksem och sover dåligt. Ajabaja på det. Så nu ska jag bli lika glad som vårsolen igen och imorgon ska jag gå och titta på kungen och drottningen och vi ska ha jätteroligt! Punkt!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: adam

suck på människor som beter sig så, dem är bara avundsjuka för att inte dem kan uttrycka sig konstnärligt ^^

Svar: haha ja absolut!
Solprinsens syster

2013-05-10 @ 19:56:45
URL: http://adampetrini.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0