helvetet

 
Om exakt en vecka öppnar grupputställningen helvetet där jag ska vara med. Sista penseldraget är (förhoppningsvis) draget och jag dyker nu åter ner i mina böcker igen för att lyckas avsluta mina två tentor som också lyckats hamna samtidigt. Det är konstvetenskap och kvinnorhistoria som jag läser för tillfället. Men idag är det paus. Just nu ligger jag i soffan med en kopp te och tittar obligatoriskt på Harry Potter vilket jag gjort de senaste veckorna som alltid under den här årstiden. Det är fint. Nu vill jag först och främst att snön ska komma och täcka staden med ljus för att sedan smälta bort så att våren kan blomma upp ur marken. För då vill jag stå på öland, ta av mig skorna på prov och frysa lite lätt i den första vårsolen.
För övrigt så väntar jag på våren för att veta hur det fortsatta året kommer att se ut. Fint och spännande, det är vad det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0